maandag 20 december 2010

Time flies when you're having fun!

Zo, de dagen zijn voorbij gevlogen, de afgelopen week! Afgelopen vrijdag was ik jarig, en het hele weekend heeft daardoor in het teken gestaan van visite, feest, cadeautjes en verwend worden. Zalig!

Daarnaast heb ik afgelopen woensdag mijn naaimachine in ontvangst mogen nemen, helemaal super! Ik ben er direct mee aan de slag gegaan en heb al een paar dingen gemaakt. Leuk is natuurlijk dat ik ook op pad moest om een voorraadje stof aan te schaffen, dat is wel aan mij besteed.

Zie hieronder mijn eerste creaties, een etuitje met dank aan de tutorial van Twelve22. Een tasje gemaakt met de instructies via Crafters.org. En de slinger waar ik het al eerder over had van Living with punks.



Ik heb de smaak wel te pakken! Ik ga me binnenkort aan een uitstapje naar kleding wagen, lijkt me ook ontzettend leuk!

How time flies! Last Friday it was my 27th birthday, and the whole weekend was about celebrating, people coming over, presents and being spoiled by my boyfriend! So lovely!

Last Wednesday I received my new sewing-machine, really wonderful! I instantly wanted to make some things and I also had to buy some fabrics to get started. Above you’ll see the things I’ve made.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten