woensdag 8 december 2010

In de kerstsfeer

Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ik wil graag zelf kerstkaarten maken, maar heb nog niet besloten hoe ik dat ga aanpakken. Ik zit er over te denken iets van vilt te maken, wat mensen ook direct in de boom kunnen hangen (als ze willen), maar aan de andere kant... een mooie kaart maken met stempels trekt me ook wel... Nou ja, jullie zullen het uiteindelijke resultaat vanzelf wel voorbij zien komen.

I haven't decided yet. I want to make my own Christmas-cards, but haven't decided how. I'm thinking about making them out of felt so people can hang them in their tree, but I also like to make card by making stamps. Hmm, you'll see the result eventually! 

Voor nu even wat inspiratie:

Some inspiration:



Robin with berry en Dove with mistletoe. Door Lo Cole design. (Robin with berry en Dove with mistletoe. By Lo Cole design.)


Via de webshop Pearenthetical Press op Etsy. Jammer genoeg hebben ze geen blog, want ze maken mooie dingen. (The card above is from the webshop Pearenthetical Press at Etsy. They don't have a blog, it's ashame because they make nice things)


Bovenstaande komt ook bij Etsy vandaan, uit de shop van Baybreezedesigns. Een gift card holder. Op die manier wordt een giftcard geven een stuk leuker en orgineler. (A giftcard holder from Baybreezedesigns. I like it, this way giving a giftcard is much more original.)

Ontzettend mooi, en ook een beetje eenzaam... Via Obsoleteworld. Wauw, de afbeeldingen van Jeannie hebben iets weg van Salvador Dali, de film 'The Nightmare before Christmas' van Tim Burton en zelfs iets van de anime 'Spirited Away'...En dat allemaal tegelijk! Ik vind het wat hebben! (Really beautiful, and also al little lonely. It's from Obsoleteworld. Wauw, the pictures of Jeannie have something of Salvador Dali, the movie 'The Nightmare before Christmas' by Tim Burton and even something of the anime 'Spirited Away'...And that all at the same time! I like it!)


En tot slot vond ik bovenstaande ook prachtig! Met de hand uitgesneden en super gedetailleerde stempels, gemaakt door Serendipity Crafting. Ik vind dat dit ook wel als kerstkaart verstuurd mag worden, toch? (And finally, I think above picture is also really nice. By hand carved, and really detailled stamps, made by Serendipity Crafting. I do think they can be send as a Christmas-card, don't you?)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten