vrijdag 6 april 2012

Ruimte tekort!

De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het uitzaaien van een aantal zakjes zaad die waren blijven liggen. Gisteren stond op de planning:

- Peulen (Grijze roodbloeiers)
- Kidney bonen
- Jalapeno pepers
- Watermeloen
- Suikermais
- Komkommer (Chinese slangen... spannende naam!)
- Kouseband



Wat is het nog een moeite om een beetje betaalbare zaai-potjes te vinden! In welk tuincentra ik ook kwam, er werd de hoofdprijs voor gevraagd! Uiteindelijk toch maar overstag gegaan, maar me wel voorgenomen in de aankomende periode wat creatiever rond te kijken naar gebruiksvoorwerpen. Je kunt ten slotte ook prima zaaien in afgeknipte melkpakken of lege kuipjes van toetjes/ yoghurtjes.

De boel staat er inmiddels zo bij:



We hadden aardig wat ruimte gebrek. Gelukkig hadden we nog een losse vensterbank in de schuur liggen (wie wat bewaart, die heeft wat), dus manlief heeft daar pootjes onder gezet en deze bovenop de huidige vensterbank gemonteerd. We hebben dus eigenlijk een dubbele vensterbank. Het werkt in ieder geval perfect!









Wat worden de tomaten en peultjes al groot he? Ik zit met smart te wachten op antwoord van de volkstuin vereniging. Ik sta te popelen om het een en ander uit te planten en in de volle grond te zaaien.

Published with Blogger-droid v2.0.4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten