zondag 1 april 2012

De vensterbank staat vol!

Gisteravond lekker aan de slag geweest met het verpotten van de tomaten en afrikaantjes. Zelfs manlief kwam helpen en heeft een prachtige constructie voor de Sugar-snaps gemaakt: die kunnen zich nu goed steunen aan de potloden.


De tomaten beginnen joekels te worden, bij gebrek aan beter heb ik ze in oude potten van de Clematis gezet. Deze zijn behoorlijk hoog... Ach ja, dan kunnen ze lekker wortelen. Moet je zien hoe goed ze gaan (ik wordt er zo vrolijk van!):


Platte peterselie (Amsterdamse snij). We eten 's zomers vaak cous cous met daarin platte peterselie. Het lijkt me erg leuk als dat zelf gekweekte peterselie wordt.




Een ook nog eens gisteren bij de kringloop-winkel een luxaflex gescoord voor € 2,50. Hier ben ik direct mee aan de slag gegaan zodat ik er naam-stekers van kon maken. Het op maat knippen is verschrikkelijk (metaal), maar met het resultaat ben ik super blij!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Geen opmerkingen:

Een reactie posten